Your cart is currently empty!
Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego Grilljednorazowy.pl
Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
I. Postanowienia ogólne
- Poniższy Regulamin określa ogólne warunki, zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego Grilljednorazowy.pl przez
Małgorzatę Badur Promo-Web z siedzibą: Dąbrowa 327A, 32-014 Dąbrowa, NIP 6222498765, REGON: 365571895; - Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez:
- adres poczty elektronicznej: sklep@promo-web.pl
- telefonicznie pod numerem: +48 732064015
- formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: https://promo-web.pl/kontakt
II. Rodzaje i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną
Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną, a w szczególności:
- Newsletter,
- Formularz kontaktowy,
- Konto klienta sklepu internetowego,
- Formularz zgłoszenia reklamacji.
III. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu Internetowego
Aby korzystać ze Sklepu Internetowego niezbędny jest:
- komputer, laptop, tablet, smartfon z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa: Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Edge i kompatybilne.
IV. Korzystanie ze Sklepu internetowego to każde działanie Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
- Klient zobowiązany jest do:
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób, by nie zakłócić jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Zabronione jest kopiowanie wszelakich treści i zdjęć znajdujących się na stronie Sklepu,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
V. Warunki zawierania umów:
- Zakup towaru w Sklepie realizuje się poprzez wybranie Produktu, którym Klient jest zainteresowany, a następnie kliknięciu przycisku “DODAJ DO KOSZYKA”, znajdującego się przy opisie Produktu. Po przejściu z poziomu “KOSZYK”, należy wypełnić formularz zamówienia (podać adres dostawy, wybrać opcję dostawy oraz formę zapłaty). Zamówienie zostanie złożone po kliknięciu przycisku „POTWIERDŹ”.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany przez siebie wcześniej.
- Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.
- Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w dniach roboczych w godzinach 8:00-18:00.
- Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji. Jest to rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
- Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić (cena brutto). Zawiera ona należny podatek oraz koszty dostawy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
VI. Odstąpienie od umowy sprzedaży
1. Kupującemu będącemu konsumentem w związku z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zwartej na odległość bez podawania przyczyny. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Kupującego lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.
3. Kupujący może odstąpić od umowy, składając oświadczenie na formularzu dostępnym pod nagłówkiem „Jak zwrócić?”, przesyłając je drogą elektroniczną na adres sklep@promo-web.pl w tytule wiadomości wpisując „Odstąpienie od umowy” lub na adres pocztowy Sprzedawcy.
4. Do zachowania terminu określonego w pkt 2 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
5. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Kupującemu otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6. Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba, że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Kupujący ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
10. Kupujący ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
11. Towar należy dostarczyć na adres wskazany Kupującemu przez Sprzedawcę po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
12. W razie odstąpienia od umowy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
13. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta m. in. w stosunku do umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Prawa autorskie Wszelkie treści zamieszczone w opisie aukcji (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy), są wyłączną własnością Sprzedawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Sprzedającego skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
VII. Realizacja zamówień
1. Orientacyjny czas realizacji zamówienia podawany jest w treści oferty. Sprzedający informuje, iż w indywidualnych przypadkach orientacyjny czas realizacji zamówienia może zostać przedłużony do 14 dni.
2. Sprzedający oczekuje na płatność za zamówienie nie dłużej niż do 7 dni. Po upływie wskazanego terminu sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.
3. Kupujący dokonujący zakupu towarów wyraża zgodę na otrzymywanie dowodu zakupu w formacie PDF, które wysyłane będą za pośrednictwem platformy transakcyjnej lub na adres e-mail Kupującego.
4. Sprzedający nie odpowiada za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane Kupujący wskazał składając zamówienie.
5. Jeśli Sprzedający nie będzie mógł zrealizować zamówienia, może zamiast tego zaproponować Kupującemu inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Kupujący może wybrać, czy przyjmuje te produkty lub też odstąpić od umowy.
6. Dostawy produktów zakupionych w ramach sklepu internetowego realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
7. Część produktów dostępnych w ofercie Sprzedającego wysyłana jest z magazynów zewnętrznych. W takim wypadku Kupujący składając zamówienie wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych (adresu do dostawy) do magazyny zewnętrznego realizującego bezpośrednią wysyłkę produktu do Kupującego.
8. Sprzedający dokłada wszelkich starań w celu należytego zabezpieczenia paczki zawierającej zamówienie Kupującego. Niemniej jednak Kupujący powinien sprawdzić w obecności listonosza lub kuriera czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. Jeśli przesyłka została uszkodzona, Kupujący powinien zażądać od kuriera spisania protokół uszkodzenia przesyłki. Sporządzenie protokołu ułatwi reklamację uszkodzeń wynikłych w czasie transportu.
VIII. Faktury
W celu otrzymania faktury VAT Kupujący jest zobowiązany do zaznaczenia podczas składania zamówienia opcji „Chcę otrzymać fakturę”. Złożenie wniosku o wystawienie faktury w terminie późniejszym może skutkować odmową jej wystawienia ze względu na obowiązujące przepisy w zakresie podatku od towarów i usług w szczególności, jeżeli Sprzedający zaewidencjonuje sprzedaż na kasie fiskalnej bez numeru NIP Kupującego.
Prawa autorskie Wszelkie treści zamieszczone w opisach (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy), korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Sprzedawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Sprzedającego skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
IX. Warunki reklamacji
1. Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
2. Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego w przypadku sprzedaży Towaru na rzecz Kupującego niebędącego konsumentem wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi, chyba że kupującym jest osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Dostarczenie Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za wady odbywa się na koszt Sprzedawcy.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Kupującemu. W przypadku Towaru używanego Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady stwierdzone przed upływem roku od dnia wydania Towaru Kupującemu będącemu konsumentem.
5. Zgłoszenie o wadach Towaru należy przesłać wraz z opisem i zdjęciem wad drogą elektroniczną na adres sklep@promo-web.pl (w tytule wiadomości wpisując „Reklamacja”) lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
6. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
7. Kupujący może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
8. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
9. Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, Towar należy dostarczyć na adres wskazany przez Sprzedawcę po otrzymaniu reklamacji.
10. Sprzedawca odpowiada na zgłoszenie Kupującego w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem.
11. Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy, usunięcia wad lub wymiany Towaru na nowy.